joi, 5 aprilie 2012

Salata orientala cu sunca de Praga si mozarella


Ingrediente:
  • 10 cartofi medii fierti in coaja
  • 4 oua fierte tari
  • 10 felii de 2 mm de sunca de praga
  • 5 cepe rosii medii
  • 20 masline negre jumbo de preferabil fara sambure
  • 2 bucati de mozarella
  • 6 linguri mari ulei de masline
  • delikat
  • piper proaspat macinat
Mod de preparare:
 Cartofii ii decojim si ii taiem in cubulete. Oualea de asemenea le decojim, pentru taierea lor am folosit feliator special pentru oua. Sunca si mozarella le taiem cuburi cam 1.5 cm x 1.5 cm. Ceapa rosie o decojim si o feliem julien. Maslinele daca ati optat pentru cele cu sambure cum am avut si eu acasa, feliati bucatele din ele pentru a elimina samburele.

 Punem toate ingredientele feliate anterior intr-un bol mare si amestecam bine cu uleiul de masline. La sfarsit condimentam dupa gust, eu am folosit cam o lingura de Delikat si piper cam o lingurita.

 Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu