miercuri, 11 aprilie 2012

Briose Rafaello colorate





Ingrediente:
  • 3 oua intregi
  • 2 galbenusuri
  • 125 gr mascarpone
  • 100 gr unt topit
  • 150 gr zahar
  • 2 linguri cu varf cacao neagra
  • 200 grame faina
  • 1 praf de copt
  • o fiola esenta de rom
Ingrediente crema:
  • 2 albusuri
  • 10 linguri zahar pudra
  • 100 grame fulgi de cocos
  • esenta de rom
 Deoarece se apropie Pastele m-am gandit sa fac niste briose mai speciale tinand cont ca noi suntem mari fani briose. Am folosit reteta standard de briose Rafaello pe care o gasiti aici , cu mentiunea ca am folosit cocos colorat. De jucat m-am jucat si cu aluatul putin o parte fiind facute cu cacao, o parte cu vanilie sau chiar jumate cacao, jumate vanilie :)
 Sper sa va placa reteta mea de briose, asa ca va doresc: pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu